Contact

Sluitsnel.nl Verzekeringen is een handelsnaam van:

Sarelse Verzekeringen B.V.
Voor elke verzekering hebben we zoveel mogelijk relevante informatie op de website geplaatst.
Heeft u echter nog vragen of opmerkingen hierover, neemt u dan gerust contact met ons op.

Uw e-mail wordt tijdens kantooruren doorgaans binnen een kwartier beantwoord.

Openingstijden

Maandag 09:00 – 17:00
Dinsdag 09:00 – 17:00
Woensdag 09:00 – 17:00
Donderdag 09:00 – 17:00
Vrijdag 09:00 – 17:00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten

Online 24/7 op www.goedkope-bedrijfsverzekeringen.nl en www.sluitsnel.nl

Inschrijvingen

AFM (Autoriteit Financiele Markten):

12046051

Kifid (Klachteninstituut Financiele Dienstverlening):

300.017172

Zie ook onze privacy policy

Onze betalingsmogelijkheden:

In het aanvraagtraject kunt u kiezen voor automatische incasso of bankoverschrijving achteraf.
De automatische incasso vindt pas plaats nadat u het volledige aanvraagtraject heeft afgerond.
De bankoverschrijving doet u na ontvangst van de polis met factuur.

Bij maand- en kwartaalbetaling is automatische incasso verplicht. Wanneer u kiest voor bankoverschrijving per (half)jaar, dan ontvangt u de factuur per post of per e-mail. Dit is afhankelijk van uw keuze van polisverzending. Heeft u gekozen voor een digitale polis, dan ontvangt u ook de factuur digitaal van ons. Heeft u echter ervoor gekozen om de polis per post te ontvangen, dan ontvangt u ook de factuur per post.

Contact

U kunt ons bellen of e-mailen. Wij staan u graag te woord.

Klanten over ons

9

Snel en simpel

Helemaal prima. Snel en simpel de 1-days verzekering geregeld
- Overveen - 27 juli 2020

Ben tevreden tot nu toe

Snel afgehandeld.
- Dordrecht - 22 juli 2020

Het duurt heel erg lang

Ik heb een schade die nu anderhalve maand loopt . Daar zit nog een vervelende expert tussen , maar sluit snel pakt met hun niet door. Ik zit maar te wachten waardoor dit veel stress oplevert . Erg jammer

Reactie van het bedrijf

Beste Sandra, Het duurt inderdaad erg lang. Daar hebben we elkaar al heel vaak over gesproken. Wij zijn daar ook niet blij mee. Het expertiserapport bleef, zoals je uiteindelijk zelf hebt achterhaald 'hangen' in het systeem van de expert. Dit door een code die blijkbaar door iedereen over het hoofd is gezien. Heel vervelend allemaal. Wij hebben bijna dagelijks de maatschappij herinnerd en aangezet tot actie. Telefonisch en digitaal in hun digitale portaal die dagelijks wordt bijgehouden. Wij doen vanaf het begin af aan ons best dit dossier afgehandeld te krijgen. Ik heb volledig begrip voor de inmiddels opgelopen frustratie. De eerste boze e-mails verschenen echter al ruim binnen de gebruikelijke termijnen. De zogenaamd "hele rare/vervelende dingen" die de expert heeft gezegd, bleek achteraf, zoals we telefonisch herhaaldelijk hebben besproken, slechts om gangbare procedures bij schadebepaling te gaan. Dan doel ik op waardebepaling en onderzoek naar de oorzaak van de schade. Niet alles is verzekerd en vervelend nieuws is niet altijd onredelijk. Ik hoop en verwacht dat de maatschappij komende week het dan eindelijk ontvangen rapport verder behandelt en een standpunt inneemt. Wederom houden wij een vinger aan de pols. Ook dit hebben we telefonisch besproken. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

- Brummen - 22 juli 2020

Snel en duidelijk

Ook ma telefonische doorbespreking en aanpassingen, binnen paar dagen definitieve (ASR) polis toegezonden gekregen. Geen addertjes onder t gras kunnen ontdekken MM te Zelhem/Katwijk
- Katwijk/ Zelhem - 20 juli 2020

Goed en snel

Bij veel verzekering maatschappijen kan je geen dagverzekering afsluiten RAAR. BIj sluitsnel wel alleen de premie vind ik aan de hoge kant
- Den haag - 20 juli 2020

Goed

Alles snel geregeld en niet al te duur.
- Bocholtz - 15 juli 2020
402 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9/10

Bekijk uitgebreid overzicht van onze klantbeoordelingen op Sluitsnel.nl

Laatste berichten